Mistä löytyisi kirja, Tekijä Mäkipää 2002 Toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto- teoreettinen metodi ja empiirinen kokeilu kahdessa case- yrityksessä

Kysytty

Mistä löytyisi kirja, Tekijä Mäkipää 2002 Toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto- teoreettinen metodi ja empiirinen kokeilu kahdessa case- yrityksessä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos löytyy Linda-tietokannasta, osoitteesta http://linda.linneanet.fi/. Lindaa voi selailla vain Helsingin kaupunginkirjastossa ja Helsingin yliopistossa.
Löydät teoksen parhaiten, kun valitset hakutyypiksi teoksen nimen ja katkaiset teoksen nimen kysymysmerkillä, siis: Toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto?. Saatuasi hakutuloksen, saat klikkaamalla teoksen tiedot esille. Ko. teos on elektronisessa muodossa ja siis tulostettavissa paperille.