Kirjastokortin numero?

Kysytty

Kirjastokortin numero?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastokorttisi numeron löydät kortin takapuolelta, eli siltä puolelta, jolla ei ole viivakoodia. Se on kortin yläreunassa, ja siinä on 14 numeroa.

Kortin numeron lisäksi tarvitset esim. aineistoa tai tietokoneaikaa varatessasi tai omat lainaustietosi nähdäksesi myös tunnusluvun.

28 ääntä

Kommentit

Minun kirjastokortissani numero on etupuolella, viivakoodin alla!
- kortti myönnetty v. 1995 -

Minun kirjasto korttiin viivakoodin alla on numero mutta tilini väittää että se ei ole oikea numero tai että olen liittänyt jo kortin tiliin vaikka en ole

Kirjasto on Suomen kansalaisille - passin numeron pitää olla ok. Ja vielä parempi: mobiilitunniste. (Jossain komerossa oli laatikollinen jotain pieniä erilaisia kortteja - siellä kai tuokin - kirjastokortti - on.)

Kirjasto on kaikille, joilla on antaa osoite Suomessa. Kortin numero on joka kirjastolla vähän eri paikassa kortissa. Jos korttia ei pysty käyttämään, tai oikeaa numeroa ei löydä, voi lähikirjastosta käydä kysymässä apua.