Minulla on se ruskea kirjastokortti (saatu 95), pitääkö/saako sitä uusia?

Kysytty

Minulla on se ruskea kirjastokortti (saatu 95), pitääkö/saako sitä uusia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ruskea HelMet-kirjastokortti on vielä käyttökelpoinen. On kuitenkin mahdollista, etteivät asiakastietosi ole enää kirjastojärjestelmässä, jos et ole käyttänyt korttia kolmeen vuoteen. Silloin kortti täytyy uusia. Kortin uusimiseen tarvitaan kuvallista henkilöllisyystodistusta.

Voit käydä tarkistamassa asian missä tahansa HelMet-kirjastossa eli Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten kirjastossa tai soittamalla johonkin niistä.