Otsikko
Olen monesti miettinyt, kuinka kätevää kirjastoasioita olisikaan hoitaa netissä. Aina toisinaan minulle kertyy maksamattomia laskuja (varaus,- ja…

Kysytty

Hei!

Olen monesti miettinyt, kuinka kätevää kirjastoasioita olisikaan hoitaa netissä. Aina toisinaan minulle kertyy maksamattomia laskuja (varaus,- ja myöhästymismaksuja), ja näen ne kun kirjaudun helmet- portaaliin. Onko suunnitteilla toimintoa, jossa nämä myöhästymismaksut voisi maksaa suoraan omasta verkkopankista?

Oma kirjastokorttinikin alkaa olla yli 15 vuotta vanha ja kunto sen mukainen, joten olisi hienoa jos netin kautta pystyisi myös tilaamaan uuden kortin kotiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkkomaksamismahdollisuus on kyllä kehitteillä, mutta tällä hetkellä ei ole tiedossa milloin se saadaan käyttöön.

Kirjastokortteja ei valitettavasti ole mahdollista postittaa kotiin. Huonokuntoiset kortit vaihdetaan uusiin kirjastoasioinnin yhteydessä.