Terve, en pysty luomaan käyttäjätunnusta verkkokirjastoon. Kirjaudu sisään- kohdan alta puuttuu kokonaan kohta 'luo tunnus'. Mistä kyse?

Kysytty

En pysty luomaan käyttäjätunnusta verkkokirjastoon. Kirjaudu sisään- kohdan alta puuttuu kokonaan kohta 'luo tunnus'. Mistä kyse?

Vastaus

Vastattu

Helmet-verkkokirjastossa käyttäjätunnus on kirjastokortin numero ja salasana on kortin pin-koodi.

Kirjastokortin ja tunnusluvun voi tehdä vain kirjaston henkilökunta.

Voit ennakkorekisteröityä klikkaamalla "kirjaudu" ja sitten "rekisteröidy kirjaston asiakkaaksi".

Kortin saat esittämällä kuvallisen henkilöllisyystodistuksen, passin tai ajokortin.

Kirjastokortin saa vain henkilö, jolla on osoite suomessa.