Olen kirjaston asiakas ja minulla on tunnus Helmetiin, mutta kirjastokorttia en löydä mistään. Miten voisin tilata uuden?

Kysytty

Hei!
Olen kirjaston asiakas ja minulla on tunnus Helmetiin, mutta kirjastokorttia en löydä mistään. Miten voisin tilata uuden?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos muistat kirjastokorttisi numeron, voit tilata uuden tunnuksen sähköpostiosoitteellasi, mikäli se on liitetty asiakastietoihisi. HelMet-ohjeissa neuvotaan seuraavasti: "Napsauta painiketta Omat tietoni ja sen jälkeen linkkiä Unohditko tunnuslukusi? Syötä kirjastokorttisi numero sille varattuun kenttään ja napsauta painiketta Jatka. Saat viestin asiakastiedoissasi olevaan sähköpostiosoitteeseen. Seuraa viestissä olevia ohjeita vaihtaaksesi PIN-koodisi. Jos et saa sähköpostiviestiä, ota yhteyttä kirjastoon."

Mikäli et muista korttisi numeroa, saat uuden tunnusluvun mistä tahansa HelMet-kirjastosta. Ja mikäli kirjastokorttisi on tosiaankin kadonnut, voit samalla hankkia uuden kortin.

https://www.helmet.fi/search~S9*fin/k