Minulla on kirjastokortti mutta kirjautumistunnuksista en muista onko niitä (on kulunut vuosia edellisestä käytöstä). En päässyt eteenpäin nettisivuilla…

Kysytty

Hei! Minulla on kirjastokortti mutta kirjautumistunnuksista en muista onko niitä (on kulunut vuosia edellisestä käytöstä). En päässyt eteenpäin nettisivuilla olevasta tunnusten palautus-linkistä. Pitääkö minun tulla kirjastoon asioimaan tunnusten saamiseksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos tarkoitat kirjastokorttiin liitettyä nelinumeroista PIN-koodia, sen uusiminen edellyttää jossain HelMet-järjestelmän kirjastossa asioimista henkilöllisyyden todistavan asiakirjan kanssa. Kirjastossa voidaan poistaa vanha PIN-koodi, minkä jälkeen asiakas tekee uuden. Kirjastossa ei tiedetä asiakkaan PIN-koodia, se voidaan vain lisätä ja poistaa.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto