Mistä löydän tunnuksen, jota vaaditaan, kun kirjautuu kirjaston sivulle? Tarkoittaako tunnus tuota numerokirjainsarjaa, joka on kirjastokortissa?

Kysytty

Mistä löydän tunnuksen, jota vaaditaan, kun kirjautuu kirjaston sivulle? Tarkoittaako tunnus tuota numerokirjainsarjaa, joka on kirjastokortissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kainet verkkokirjastoon voi kirjautua kirjastokortin numerolla ja nelinumeroisella salasanalla eli pin-koodilla, jonka saa kirjastosta.

Kirjastokortin numero on tuo viivakoodin alla oleva pitkä sarja, Kajaanissa se alkaa 205A...

Pin-koodin saa kirjastossa asioidessa, varaa henkilöllisyystodistus mukaan. Sähköpostilla tai puhelimella emme sitä voi antaa.