Olisin kysellyt sellaista että pystyykö netin kautta tilaamaan kirjastokortin?

Kysytty

Hei, Olisin kysellyt sellaista että pystyykö netin kautta tilaamaan kirjastokortin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei. Kirjastokortti on henkilökohtainen ja se on rinnastettavissa luottokorttiin. Sen saadakseen asiakkaan tulee todistaa henkilöllisyytensä näyttämällä virallinen henkilöllisyystodistus. Kortin kirjoittaminen kirjastossa ei vie kuin hetken.