Yritän varata kirjaa,mutta vastaus on ettei minulla ole krjastokorttia,joka minulla on. Miten toimia?

Kysytty

Yritän varata kirjaa,mutta vastaus on ettei minulla ole krjastokorttia,joka minulla on. Miten toimia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Teillä näkyy olevan kaksi tänään PIKI-verkkokirjaston kautta tehtyä varausta. Ongelma näyttää ratkenneen.
Verkkokirjastoon kirjaudutaan kirjastokortin numerolla ja nelinumeroisella tunnusluvulla. Verkkokirjastossa on saattanut olla ohimenevä häiriö, jos kirjautuminen ei ole onnistunut.