Otsikko
Haluaisin kirjastokorttiini tunnusluvun lainojen uusintaa varten. Voitteko lähettää sen sähköpostiini.

Kysytty

Hei
Haluaisin kirjastokorttiini tunnusluvun lainojen uusintaa varten. Voitteko lähettää sen sähköpostiini.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoturvasyistä tunnuslukua ei valitettavasti anneta sähköpostitse eikä puhelimitse, sen saa vain käymällä kirjastossa.