Otsikko
Miten saan nettitunnukset Kouvolan kirjastoon? Olen kesäasukas, jolla on Helsingin kortin (jossa nettitunnukset) lisäksi myös Kouvolan kortti. Erityisesti olen…

Kysytty

Miten saan nettitunnukset Kouvolan kirjastoon? Olen kesäasukas, jolla on Helsingin kortin (jossa nettitunnukset) lisäksi myös Kouvolan kortti. Erityisesti olen kiinnostunut Kymenlaakson e-lehdistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokorttinne lisäksi tarvitsette kirjastokorttiinne liitettävän tunnusluvun. Sen saatte asioimalla jossakin Kymenlaakson kirjastossa.Kirjastokortissanne oleva numerosarja on käyttäjätunnuksenne verkkokirjastossa.