Etsin pian 11 vuotta täyttävälle pojalle suomenkielisiä, suhteellisen tuoreita tietokirjoja murrosiästä. Voivat olla joko asiatyylisiä tai humoristisia, mutta…

Kysytty

Hei! Etsin pian 11 vuotta täyttävälle pojalle suomenkielisiä, suhteellisen tuoreita tietokirjoja murrosiästä. Voivat olla joko asiatyylisiä tai humoristisia, mutta tärkeää olisi, että seksuaalisuuden ja sukupuolten moninaisuus on huomioitu fiksusti. Kohderyhmän ei tarvitse olla juuri 10-11 -vuotiaat, vaan myös teineille suunnatut kirjat kiinnostavat. Paljon kiitoksia vinkeistä!

Vastaus

Vastattu

Mitä kummaa minussa tapahtuu? (Sanoma 3.p. 2013) on nuoremmalle teini-ikäiselle suunnattu kirja murrosiän aiheuttamista muutoksista.

Sateenkaaritietoa on Seta:n tietokirjassa Väärät sukat!, joka löytyy Setan materiaaleista ladattavana pdf:nä, https://seta.fi/sateenkaaritieto/ammattilaisille/opetusala/perusopetus-….