Minulla ei ole nelinumeroista tunnuslukua, jotta voisin rekisteröityä kirjastoon ja pidentää kijojeni laina-aikaa. Voinko saada tunnusluvun muuten kuin…

Kysytty

Hei, minulla ei ole nelinumeroista tunnuslukua, jotta voisin rekisteröityä kirjastoon ja pidentää kijojeni laina-aikaa. Voinko saada tunnusluvun muuten kuin kirjastiossa käymällä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Lainojen uusiminen, varausten tekeminen ja omien tietojen hallinnointi edellyttää verkkokirjastoon kirjautumista. Kirjautuminen tapahtuu kirjastokortin numerolla ja tunnusluvulla (pin-koodi). Pin-koodin saa käymällä jossakin Kuopion kaupunginkirjaston toimipisteessä. Mukana tulee olla kirjastokortti ja kuvallinen henkilöllisyystodistus. Puhelimitse tai sähköpostilla pin-koodia ei anneta.
Kirjastojen aukioloajat ja yhteystiedot löytyvät verkkokirjasto Finnasta https://kuopio.finna.fi/