Verkkoasioinnista kysymys... Pitääkö käydä kirjastossa että saa päivitettyä tunnusluvut? Olen unohtanut joko käyttäjätunnuksen tai pin-numeron. Olen ihan…

Kysytty

Verkkoasioinnista kysymys... Pitääkö käydä kirjastossa että saa päivitettyä tunnusluvut? Olen unohtanut joko käyttäjätunnuksen tai pin-numeron. Olen ihan sujuvasti verkon kautta tehnyt varauksia mutta yhtäkkiä se ei enää onnistunutkaan!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käyttäjätunnus on kirjastokorttisi takana oleva numerosarja. Tunnusluku on nelinumeroinen luku, jonka saat kaikista Vaski-kirjastoista. Jos unohdat tunnuslukusi, saat uuden kirjaston asiakaspalvelusta esittämällä kirjastokorttisi lisäksi kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Sähköpostitse tai puhelimitse tunnuslukua ei voida antaa johtuen tietoturvasyistä. Ota mukaan kirjastokorttisi ja kuvallinen henkilöllisyystodistus.