Miten saan kirjaston tietokoneelle käyttäjätunnuksen ja salasanan? Minulla on Paimion kirjastoon kirjastokortti mutta salasanaa ei tai sitten en muista…

Kysytty

Hei!
Miten saan kirjaston tietokoneelle käyttäjätunnuksen ja salasanan?
Minulla on Paimion kirjastoon kirjastokortti mutta salasanaa ei tai sitten en muista saaneeni sellaista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaski-kirjastoissa käyttäjätunnuksesi on kirjastokorttisi numero. Sen lisäksi tarvitsen tunnusluvun (eli salasanan). Tunnusluku on nelinumeroinen luku, jonka saat kaikista Vaski-kirjastoista. Ota mukaan kirjastokorttisi ja kuvallinen henkilöllisyystodistus. Tunnuslukua tarvitset verkkokirjaston kirjautumiseen, kun haluat tutkia omia lainaajatietojasi, uusia lainojasi, varata aineistoa tai perua varauksia. Tässä lisätietoja http://www.vaskikirjastot.fi/web/arena/asiakkaana-kirjastossa