Voiko varaukseni noutaa toinen henkilö? Nimellä, varausnumerolla? Ei kai sentään valtakirjaa tarvita? Varattu kirja pitää tietysti lainata - voiko hakija…

Kysytty

Voiko varaukseni noutaa toinen henkilö?
Nimellä, varausnumerolla?
Ei kai sentään valtakirjaa tarvita?
Varattu kirja pitää tietysti lainata - voiko hakija lainata sen omalla kortillaan, vai miten toimitaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saapumisilmoituksessa on henkilökohtainen asiakasnumero (tarkistusluku), jonka perusteella saapuneen varauksen voi noutaa itsepalveluhyllystä.

Varatun niteen voi lainata automaatista ainoastaan sillä kortilla, jolle varaus on tehty.

Toisen henkilön kortilla tehtyä varausta lainattaessa jollekin muulle kortille täytyy asioida asiakaspalvelutiskillä, jolloin valtakirjasta ei ole haittaa. Mukana täytyy aina olla vähintäänkin saapumisilmoitus.