Otsikko
Olen varannut teoksia Turun pääkirjastolle. Onnistuuko siskoni hakea ne valtuutettuna? Millainen todiste tähän tarvitaan? Onko olemassa jotain valmista…

Kysytty

Hei! Olen varannut teoksia Turun pääkirjastolle. Onnistuuko siskoni hakea ne valtuutettuna? Millainen todiste tähän tarvitaan? Onko olemassa jotain valmista lomaketta? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaihtoehtoja on monta. Voit lainata varatut teokset siskosi kortilla. Voit myös ottaa mukaan kirjeen, sähköpostiviestin tai sinulle edelleenlähetetyn tekstiviestin, jossa varauksen noudosta ilmoitetaan siskollesi ja lainata kirjat omalla kortillasi. Olet tällöin vastuussa lainaamistasi kirjoista.

1 ääntä

Kommentit

Eikös kysyjä tiedustellut, että miten hänen siskonsa voi lainata kysyjälle varauksia.
Vastauksesta ymmärrän, että miten kysyjä voisi lainata siskolleen.

Asia on toki ikivanha. Päätin kuitenkin kommentoida, kun eteeni jostain tuli :)