Tein ensimmäistä kertaa varauksen kirjasta. Mistä tiedän, koska kirja on noudettavissa?

Kysytty

Tein ensimmäistä kertaa varauksen kirjasta. Mistä tiedän, koska kirja on noudettavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat noudettavasta varauksesta ilmoituksen sähköpostina, tekstiviestinä tai kirjeenä. Voit tarkistaa oman ilmoitusmuotosi kirjautumalla Vaskin verkkokirjastoon ja valitsemalla "Omat tiedot" (https://vaski.finna.fi/). Voit muuttaa saapumisilmoitustesi viestiasetuksia verkkokirjastossa tai jossakin Vaski-kirjastossa.

Verkkokirjastossa voit myös tarkastella ja perua voimassa olevia varauksiasi. Otathan huomioon, että kuljetettavana ja noudettavana olevia varauksia ei voi perua.