Otsikko
Oliko jossain mahdollisuus "pausettaa" varaukset vai näinkö unta ko. mahdollisuudesta? Toimiiko mobiilissa? Kiitos vastauksesta! ?

Kysytty

Moi! Oliko jossain mahdollisuus "pausettaa" varaukset vai näinkö unta ko. mahdollisuudesta?
Toimiiko mobiilissa?
Kiitos vastauksesta! ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista.

Mikäli halusi "pausettaa" varaus johtuu siitä, että ette syystä tai toisesta pysty noutamaan varaustasi, voi joku toinen henkilö noutaa sen puolestasi. Varauksen noutavalla henkilöllä tulee olla mukana teidän kirjastokortti tai varauksen noutoilmoitus.