Olen tehnyt kirjavarauksen Vaski verkkokirjaston kautta tänään 29.8. Mitä tarkoittaa varauksen tieto ´vanhenee 29.8.´ ? Siis tuo vahenemispäivä on sama kuin…

Kysytty

Olen tehnyt kirjavarauksen Vaski verkkokirjaston kautta tänään 29.8. Mitä tarkoittaa varauksen tieto ´vanhenee 29.8.´ ?
Siis tuo vahenemispäivä on sama kuin varauspäivä.

Kiitoksin palautteesta

Vastaus

Vastattu

Vaskiin tosiaan tallentuu tieto varauspäivästä. Tuo "vanhenee" -kohta tarkoittaa sitä päivää, jolloin varaus vanhentuu ja poistuu automaattisesti järjestelmästä mikäli varaus ei siihen mennessä ole tuottanut tulosta.

Vanhenemispäivä määrittyy automaattisesti samalle päivämäärälle yhden vuoden päähän siitä hetkestä, jolloin varaus on tehty.