Kun varaan kirjan koskeeko varaus kaikkia kirjastoja vai vain kotikirjastoani?

Kysytty

Hei, kun varaan kirjan koskeeko varaus kaikkia kirjastoja vai vain kotikirjastoani?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos varaat kirjan HelMetistä, varaus koskee kaikkia HelMet-kirjastoja ja kirja voi tulla sinulle mistä tahansa toimipisteestä. Kirja toimitetaan sinulle sellaisesta kirjastosta, jossa kyseistä nimekettä on vapaana. Tämä kirjasto voi toki olla myös oma kotikirjastosi, jos kirjaa on sen hyllyssä illoin, kun teet varauksen.

http://www.helmet.fi/fi-FI