Otsikko
Löytyykö kouvolan pääkirjastosta Lyyra Pikkaraisen vanheneminen ja terveys-kirjaa. Ilmeisesti lainattavissa olevat ovat joko lainassa tai varattuja? Onko…

Kysytty

hei

Löytyykö kouvolan pääkirjastosta Lyyra Pikkaraisen vanheneminen ja terveys-kirjaa. Ilmeisesti lainattavissa olevat ovat joko lainassa tai varattuja? Onko mahdollista saada kyseistä teosta lainaan tämän kuun aikana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkirjastoon kirjaa on hankittu kaksi kappaletta ja molempien eräpäivä on 13.6.2016. Kirjaan on yksi varaus ja kun vain kahdessa Kymenlaakson kirjastoissa olevissa niteissä eräpäivä on 30.5.2016 en todellakaan uskalla luvata, että saisitte kirjan lainaan tämän kuun aikana.