Ekijä: Aczel, Amir D Lisätekijä: Varteva, Risto Julkaisuvuosi: 1997 Kustantaja: Porvoo ; Helsinki ; Juva : WSOY, 1997. ISBN: 951-0-22202-X (nid.) : …

Kysytty

ekijä: Aczel, Amir D
Lisätekijä: Varteva, Risto
Julkaisuvuosi: 1997
Kustantaja: Porvoo ; Helsinki ; Juva : WSOY, 1997.
ISBN: 951-0-22202-X (nid.) :
Yhtenäistetty nimeke: Fermat's last theorem
lainasin tämän kirjan

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on hyvin saatavilla. Lainataksesi kirjan tarvitset kirjastokortin. Kirjastokortin saat lähimmästä kirjastostasi. Ota kuvallinen henkilöllisyystodistus mukaan. Kirja on Kouvolassa hyllyssä
Elimäen kirjastossa, Jaalan kirjastossa, Korian kirjastossa, Myllykosken kirjastossa ja Kuusankosken kirjastossa. Euron varausmaksulla sen saa teille sopivimpaan kirjastoon jos mikään näistä, joissa kirja on nyt paikalla ei ole teidän lähikirjastonne.