Voiko Kouvolan kirjastosta lainata ilman kirjastokorttia esim. kuvallisella henkilökortilla?

Kysytty

Hei,

voiko Kouvolan kirjastosta lainata ilman kirjastokorttia esim. kuvallisella henkilökortilla?

Vastaus

Vastattu

Lainaamiseen tarvitaan voimassa oleva kirjastokortti. Kirjastokortin saa odottaessa täyttämällä hakukaavakkeen ja esittämällä kuvallisen henkilötodistuksen.