Onko kirjastokorttia mahdollistaa hakea siten, että se toimitetaan minulle kotiin? Asun tampereella -- kuinka minun olisi siis mahdollista saada kirjastokortti…

Kysytty

Onko kirjastokorttia mahdollistaa hakea siten, että se toimitetaan minulle kotiin? Asun tampereella -- kuinka minun olisi siis mahdollista saada kirjastokortti (Käymättä pääkaupunkiseudulla)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat kirjastokortin käymällä jossakin Helmet-kirjastossa, eli kirjastossa on käytävä henkilökohtaisesti. Lisää tietoa Helmet-kirjastokortista löydät alla olevan linkin kautta:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_j…