Opettaja luki koulussa (60-luvulla) kirjaa jossa oli muistaakseni poika ja tyttö jotka etsivät Sooria Moorian maata tai linnaa. Haluaisin tietää mikä se kirja…

Kysytty

Opettaja luki koulussa (60-luvulla) kirjaa jossa oli muistaakseni poika ja tyttö jotka etsivät Sooria Moorian maata tai linnaa. Haluaisin tietää mikä se kirja oli.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satumaa 4 kirjasta löytyy norjalainen satu Soorian Moorian linna. En pysty tarkistamaan sadun sisältöä kun ainoat kappaleet kirjaa löytyy Haminan kirjastosta, mutta voisi kuvitella että sama satu olisi kyseessä. Kirjan saa Kyyti-lainana tilattua Kouvolaan.