Varasin koulukirjoja ympäri kymenlaaksoa, joten voinko jossain pyytää kirjojen lähettämistä kouvolan pääkirjastoon josta noutaisin ne?

Kysytty

Hei, varasin koulukirjoja ympäri kymenlaaksoa, joten voinko jossain pyytää kirjojen lähettämistä kouvolan pääkirjastoon josta noutaisin ne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun teet varausta tulee valintalaatikko, josta voit valita noutopisteen eli tässä tapauksessa noutopisteeksi Kouvolan pääkirjasto. Kävin katsomassa tietojasi mutta en löytänyt yhtään tekemääsi varausta kirjastojärjestelmästä.