Otsikko
Jos minulla on kirja varattuna, voiko joku muu käydä kirjan lainaamassa varaushyllystä? Minulla on varaus torstaihin asti enkä pääse hakemaan sitä ennen sitä,…

Kysytty

Jos minulla on kirja varattuna, voiko joku muu käydä kirjan lainaamassa varaushyllystä? Minulla on varaus torstaihin asti enkä pääse hakemaan sitä ennen sitä, onko mahdollista että joku käy lainaamassa sen minun puolesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joku muu voi käydä lainaamassa varaamasi kirjan. Tällöin hän joko lainaa kirjan omalle kortilleen tai mikäli haluat hänen lainaavan sen sinun kortillesi, sinun pitää kirjoittaa hänelle mukaan vapaamuotoinen, kertaluontoinen, päivätty valtakirja, josta käy ilmi varaamasi kirjan nimi.