Yritän tehdä varausta kirjaan Lyhytterapeuttinen työote (Kanninen & Uusitalo-Arola). Vaski ilmoittaa että varauksia kirjaan on 3 kpl, mutta ettei varauksia voi…

Kysytty

Yritän tehdä varausta kirjaan Lyhytterapeuttinen työote (Kanninen & Uusitalo-Arola). Vaski ilmoittaa että varauksia kirjaan on 3 kpl, mutta ettei varauksia voi tehdä. Kone antaa kuitenkin tehdä varauksen, mutta kun menen katsomaan omat varaukset, siellä ei olekaan mitään. Mistä tämä johtuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on luultavasti ollut tilapäinen häiriö, koska varauksen tekeminen näyttäisi nyt onnistuvan. Kirjaudu sisään ja yritä tehdä varaus uudestaan. Ilmoitus "Et voi tehdä varausta tähän aineistoon" liittyy siihen, että verkkokirjasto ilmoittaa aiheettomasti kaikkien aineistojen kohdalla sisään kirjautumattomille asiakkaille, ettei varausta voi tehdä. Pahoittelemme asiaa!