Kyyti kirjastoissa lasten/nuorten aineistossa ei pitäisi olla varausmaksuja silti tietokone näyttää että varausmaksu 1€ sama homma virolahden aikuisten…

Kysytty

Kyyti kirjastoissa lasten/nuorten aineistossa ei pitäisi olla varausmaksuja silti tietokone näyttää että varausmaksu 1€ sama homma virolahden aikuisten aineistossa vaikka siellä ainestoissa ei pitäisi olla varausmaksuja... Entä jos varaan nuorten aineistoa esim. haminasta mutta noudan esim myllykoskelta tuleeko maksua? Tai jos varaan aikuisten kirjan virolahdelta mutta noudan myllykoskelta maksaako?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uudessa kirjastojärjestelmässämme on vielä pientä alkukankeutta. Varausmaksuja peritä lasten- ja nuortenaineistosta ja kirjastojen henkilökunta on tosiaankin selvillä tästä virheestä uudessa kirjastojärjestelmässä, joten kirjastossa asioidessasi pyydä, että virheelliset varausmaksut poistetaan tililtäsi. Viat varausmaksuissa saadaan toivon mukaan korjattua kesäkuun alussa.