Voiko myöhästymismaksuja maksaa jotenkin omalta koneelta kotoa netissä?

Kysytty

Hei! Voiko myöhästymismaksuja maksaa jotenkin omalta koneelta kotoa netissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti myöhästymismaksuja ei voi toistaiseksi maksaa netissä.
Myöhästymismaksut voit maksaa missä tahansa HelMet-kirjastossa joko käteisellä tai pankkikortilla.