Voiko esim. varauksista ja myöhästymisistä kertyneitä maksuja maksaa suoraan verkkopankissa ja kuinka paljon maksuja saa olla että voi vielä lainata kirjoja?

Kysytty

Voiko esim. varauksista ja myöhästymisistä kertyneitä maksuja maksaa suoraan verkkopankissa ja kuinka paljon maksuja saa olla että voi vielä lainata kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lapin kirjastot-ryhmän kirjastoissa ei vielä voi maksaa maksuja verkkopankin kautta. Tämä on kylläkin kehittelyn alla. Lainauskielto tulee 10 euron karhuista kaikissa Lapin kirjastot-ryhmän kirjastoissa. http://www.lapinkirjasto.fi