En tällä hetkellä asu Turussa ja minulla on teille maksuja maksamatta 1,20€. Pystynkö maksamaan ne nettipankin tms. kautta vai täytyykö sinne tulla paikan…

Kysytty

En tällä hetkellä asu Turussa ja minulla on teille maksuja maksamatta 1,20€. Pystynkö maksamaan ne nettipankin tms. kautta vai täytyykö sinne tulla paikan päälle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston maksuja ei valitettavasti voi maksaa muuten kuin paikan päällä. Maksut voi kuitenkin maksaa mihin tahansa Vaski-kirjastoon.

Tässä Vaski-kirjastojen yhteystiedot: https://www.vaskikirjastot.fi/web/arena/kirjastot