Heips. Yritin äsken laittaa muutaman varauksistani "odotuslistalle" tai mikä se jäädytyssysteemin nimi nyt olikaan. Mutta voih! tuo ääreest näppärä…

Kysytty

Heips. Yritin äsken laittaa muutaman varauksistani "odotuslistalle" tai mikä se jäädytyssysteemin nimi nyt olikaan. Mutta voih! tuo ääreest näppärä mahdollisuus näyttää poistuneen. Miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanet varausten lukitusta. Kyllä tämä mainio mahdollisuus on edelleen käytössä.

Mene omissa tiedoissasi sivulle, josta näet varauksesi. Lukitusruudut ovat varauslistan oikeassa laidassa. Kun olet lisännyt täpät valitsemiisi varauksiin, muista vielä tallentaa muutos sivun alalaidassa olevasta painikkeesta Tallenna muutokset. Tämän jälkeen muutos on vahvistettava vielä toisenkin kerran.

Lukitusta ei voi tehdä varaukseen, joka on jo lähtenyt matkaan noutokirjastoon eli se on tilassa "matkalla".

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kallion_kirjasto/Juttu…