Otsikko
Onko mahdollista siirtää varauksen hakupäivää parilla päivällä?

Kysytty

Olen varannut kirjan ja sillä on viimeinen hakupäivä tänään, mutta olen Tammisaaressa äidin luona, onko mahdollista siirtää sen hakupäivän parilla päivällä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Selvityksemme mukaan olet ilmeisesti hoitanut varauksesi siirron jo puhelimitse eilen. Kirja on siis varattu nimellesi Turun pääkirjaston vastaanottoon. Valitettavasti tässä palvelussa ei ehditty reagoida asiaan eilisen iltapäivän aikana. Kiireellisissä varausasioissa kannattaakin aina olla puhelimitse yhteydessä vastaanottoon (02-2620624).