Varasin isälleni hänen omaan kotikirjastoonsa (Kirjasto Omena, Espoo) omalla nimelläni ja tiedoillani 3 kirjaa, sillä hänellä ei ole tietokonetta. Onnistuuhan…

Kysytty

Hei!

Varasin isälleni hänen omaan kotikirjastoonsa (Kirjasto Omena, Espoo) omalla nimelläni ja tiedoillani 3 kirjaa, sillä hänellä ei ole tietokonetta. Onnistuuhan lainaus niinkin, että hän käy lainaamassa omalla kortillaan varaamani kirjat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Onnistuu. Varaukset lainataan sen henkilön kortille, joka käy hakemassa varaukset, vaikka itse varaus olisikin tehty toisen henkilön kortilla.