Olen matkoilla ja unohdin jättää kirjastokorttini kotiin... Kuinka voin valtuuttaa tyttäreni noutamaan varaamani kirjat puolestani?

Kysytty

Hei!

Olen matkoilla ja unohdin jättää kirjastokorttini kotiin... Kuinka voin valtuuttaa tyttäreni noutamaan varaamani kirjat puolestani?

Vastaus

Vastattu

Tyttäresi voi lainata kirjat omalle kirjastokortilleen. Vaski-kirjastoissa toinen henkilö voi lainata varauksen omalle kortilleen, mikäli hänellä on näyttää varauksesta lähetetty noutoilmoitus. Jos välität sinulle saapuneen noutoilmoituksen edelleen tyttärellesi, pystyy hän sen kanssa lainaamaan aineiston omalle kortilleen kirjaston asiakaspalvelutiskissä.