Miten on lainojen palautuksen laita Helsingissä tällä hetkellä? Suhteessa eräpäiviin?

Kysytty

Miten on lainojen palautuksen laita Helsingissä tällä hetkellä? Suhteessa eräpäiviin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Joissakin kirjastoissa voi jo lainata ja palauttaa kirjoja sekä hakea varauksia. Tällä hetkellä toiminta on omatoimista. Ensimmäiset eräpäivät alkavat porrastetusti kesäkuun alussa. Lisää tietoa löytyy täältä: https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Lainaustoiminta_Helmetkirjastoissa_alkaa(210370)