Muistelen joskus viime vuonna lukeneeni lehdestä, että Kouvolan kirjastosta voi "lainata" musiikinopetusta nettikursseina. Silloin selailinkin niitä, mutta…

Kysytty

Muistelen joskus viime vuonna lukeneeni lehdestä, että Kouvolan kirjastosta voi "lainata" musiikinopetusta nettikursseina. Silloin selailinkin niitä, mutta aika ei riittänyt. Nyt yritin etsiä niitä, mutta en löytänyt. Onko tämä palvelu jo loppunut vai enkö löytänyt oikeaa hakusanaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rockway-muusiikkikurssit löytyvät Kyytisivuilta e-aineistojen alta. https://www.kyyti.fi/palvelut/e-aineistot

Sen jälkeen valitse Rockway ja kirjaudu palveluun kirjastokortin numerolla ja pin-koodillasi. Lainassa olevaa materiaalia voi varata.