Otsikko
Jos uusin kirjastokorttini vanhasta 2003 myönnetystä kortista uudeksi 2016 lanseeratuksi, muuttuuko kirjastokorttini numero samalla? Entä salasana?

Kysytty

Jos uusin kirjastokorttini vanhasta. 2003 myönnetystä kortista uudeksi 2016 lanseeratuksi, muuttuuko kirjastokorttini numero samalla? Entä salasana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos Helmet-kirjastokortti vaihdetaan tai tehdään uusi kortti vioittuneen tai kadonneen kortin tilalle, kirjastokortin numero vaihtuu, mutta pin-koodi säilyy samana.

Uusi kortti maksaa 3 € (aikuiset) tai 2 € (alle 18-vuotiaat).