Miksi en pääse kirjautumaan HELMET verkkokirjasto sivulle vaikka kirjoitan oikein kirjastokortin numeroni ja pinkoodin. Ja se herjaa,että tarkista tiedot.

Kysytty

Miksi en pääse kirjautumaan HELMET verkkokirjasto sivulle vaikka kirjoitan oikein kirjastokortin numeroni ja pinkoodin. Ja se herjaa,että tarkista tiedot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Antamallasi kirjastokortin numerolla ei löydy tietoja. Yksi mahdollisuus on, että jos et ole käyttänyt kirjastokorttia kahteen vuoteen, tiedot on automaattisesti pyyhitty pois. Sinun kannattaa käydä kirjastossa paikan päällä selvittämässä asia. Tarvittaessa sinulle tehdään uusi kirjastokortti. Muista ottaa mukaan henkilötodistus.