Malmin kirjastossa on kuulema lakimies perjantaisin, mihinkähän kellonaikaan?

Kysytty

Malmin kirjastossa on kuulema lakimies perjantaisin, mihinkähän kellonaikaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asianajajien vastaanotto on ainakin Töölön kirjastossa maanantaisin klo 17.00-19.30 4.krs. Aikaa ei voi varata etukäteen. Osoite: Topeliuksenkatu 6, 00250 Hki.