Kirjastokorttini on kadonnut. Miten voisin saada lainausapin käyttööni, niin en tarvitsi korttia enää jatkossa?

Kysytty

Kirjastokorttini on kadonnut. Miten voisin saada lainausapin käyttööni, niin en tarvitsi korttia enää jatkossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit hakea uuden kortin lähimmästä Helmet-kirjastosta.

Mukaan tarvitset kuvalliset henkilöllisyyspaperit (ajokortti, passi, henkilökortti) ja kolme euroa.

Ensimmäinen kortti on ilmainen, mutta kortin uusinta maksaa aikuisilta 3€ ja lapsilta 2€.

Helmet-taskukirjastoon pystyt lataamaan kirjastokorttisi mobiiliversiona. Taskukirjaston lataamisen ohjeet, https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Taskukirjasto/Taskukirjasto(3547)