Menin naimisiin 30.5.2009 ja sukunimeni muuttui. Miten minun pitää toimia,jotta saan uuden kirjastokortin?

Kysytty

Hei!

Menin naimisiin 30.5.2009 ja sukunimeni muuttui. Miten minun pitää toimia,jotta saan uuden kirjastokortin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käy lähimmässä Helmet-kirjastossa henkilöllisyystodistuksen ja kirjastokortin kanssa, niin asia selviää.