Saisinko takaajanvaihto kyselyn internettiin jotta äitini voisi täyttää sen nyt lappu katosi

Kysytty

saisinko takaajanvaihto kyselyn internettiin jotta äitini voisi täyttää sen nyt lappu katosi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatko lomaketta, jolla ilmoittaudutaan Helmet-kirjaston käyttäjäksi ja jolla vastuuhenkilö (yleensä äiti tai isä) ilmoittaa myös omat tietonsa, jos kortinhakija on alle 15-vuotias? Sellainen löytyy Helmetin sivulta:

http://luettelo.helmet.fi/screens/kirjastokorttihakemus.pdf

Lomakkeeseen ei voi tallentaa tietoja, vaan sen voi ainoastaan tulostaa halutessaan.