Lehtikaalin syöntiä suositellaan nyt kovasti, mutta mistä ihmeestä sitä voi ostaa? Itselläni ei ole mahdollisuutta sitä viljellä. Olen kierrellyt kauppoja ja…

Kysytty

Lehtikaalin syöntiä suositellaan nyt kovasti, mutta mistä ihmeestä sitä voi ostaa? Itselläni ei ole mahdollisuutta sitä viljellä. Olen kierrellyt kauppoja ja toreja enkä ole vielä mistään löytänyt. Asun Helsingissä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lehtikaalin viljely on Suomessa melko vähäistä.
Lehtikaalia kannattaa kysyä kauppiaalta ja pyytää häntä tiedustelemaan sitä keskusliikkeeltä tai tukusta.

Eräässä blogissa kerrotaan, että lehtikaalia on saanut Helsingissä Käpylän aseman kupeessa sijaitsevasta K-supermarket Mustapekasta. http://raakaruoka.com/category/ostospaikat/