Etsin suomalaisia tai ulkomaalaisia nettikauppoja (tai suomalaisia kauppoja) mistä voisi saada naisten hatun kokoa 61. Kaikkialla myydään hattuja kokoon 59…

Kysytty

Etsin suomalaisia tai ulkomaalaisia nettikauppoja (tai suomalaisia kauppoja) mistä voisi saada naisten hatun kokoa 61. Kaikkialla myydään hattuja kokoon 59 asti, tai "one size" hattuja, mutta ne ovat auttamatta liian pieniä. Tällä hetkellä etsin kesähattua, mutta myös muut isokokoiset hatut kiinnostavat. Varaa teettää hattua ei ole.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin nettikaupasta www.hattu.fi löytyy 61-numeroisia naisten hattuja, esim. malleista Kesä-Satu, Kukka-Mari ja Pellava-Mari. Koko XL vastaa kokoa 61cm - 62cm.