Miten Helmetin nettisivujen kautta voi lainata kirjoja ja paljonko se maksaa?

Kysytty

Miten Helmetin nettisivujen kautta voi lainata kirjoja ja paljonko se maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit varata teoksen HelMetin kautta nelinumeroisen tunnusluvun avulla. Tunnusluku on maksuton ja sen saat kirjastokäynnin yhteydessä virkailijalta. Varauksen tekeminen maksaa 50 senttiä, tämä maksu maksetaan kun noutaa kirjastosta varaamansa teoksen. Jokainen varaus maksaa 50 senttiä, varasipa sitten yhden tai useamman teoksen.