Mistä johtuu, että verkkopalvelut ovat viime aikoina hidastuneet tai niitä ei ole voinut käyttää ollenkaan.

Kysytty

Mistä johtuu, että verkkopalvelut ovat viime aikoina hidastuneet tai niitä ei ole voinut käyttää ollenkaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatko Helmet-sivustoa ja sen palveluja? Helmetissä tehtiin päivityksiä tietokantaan ma 10.6., ja sen jälkeen palveluissa on ollut ajoittain hidastelua ja muuta toimimattomuutta. Nyt kaikki näyttäisi jo toimivat.